Specjalista/Specjalistka ds. komunikacji społecznej i współpracy z mediami – rzecznik prasowy
1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
Miejsce pracy: Wrocław.
Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień/październik 2024 r.
2. Zakres obowiązków:
- odpowiedzialność za całokształt działań informacyjnych wizerunkowych, medialnych, komunikacyjnych spółki, planowanie strategii działań medialnych;
- opracowywanie, realizacja i monitorowanie kampanii medialnych, komunikacyjnych, wizerunkowych, w tym kampanii w social media;
- przygotowywanie materiałów informacyjnych, edukacyjnych, promocyjnych dla mieszkańców i opinii publicznej dotyczących działalności spółki, ekologii, systemu gospodarowania odpadami;
- planowanie i realizacja działań z zakresu marketingu, reklamy i promocji;
- utrzymanie stałych i pozytywnych relacji z mediami i reprezentowanie spółki w mediach;
- organizowanie konferencji prasowych;
- obsługa social mediów spółki;
- obsługa strony www. spółki i zarządzanie treścią;
- sporządzanie informacji prasowych;
- obsługa i umieszczanie informacji z zakresu BiP w celu powszechnego udostępniania informacji publicznej;
- dbanie o dobry wizerunek spółki;
- koordynacja działań komunikacyjnych w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej;
- współpraca z Działałem Promocji i Edukacji Spółki;
- współpraca i budowanie pozytywnych relacji z Urzędem Miejskim Wrocławia, innymi podmiotami, uczelniami wyższymi, szkołami, stowarzyszeniami, fundacjami, w sprawach dotyczących działalności spółki;
- monitoring mediów i stron internetowych;
- udział w wydarzeniach, konferencjach, eventach;
- aktywizacja społeczności lokalnej w sprawach związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami;
- śledzenie innowacji i trendów oraz ich wdrażanie.
3. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe studia;
- minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- swoboda wystąpień publicznych;
- zdolności komunikacyjne i interpersonalne;
- znajomość marketingu i platform Social Mediów;
- znajomość trendów PR-owych i tendencji na rynku mediów;
- dobra organizacja i zdolność planowania działań;
- kreatywność, zdolności analityczne i umiejętne wykorzystanie narzędzi;
- myślenie strategiczne i kompetencje w obszarze komunikacji;
- wysoka kultura osobista;
- odporność na stres;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- znajomość trendów PR-owych i tendencji na rynku mediów;
- znajomość systemów reklamowych poszczególnych mediów i sposobów optymalizacji reklam;
- znajomość narzędzi analitycznych, rozumienie wskaźników, statystyk oraz umiejętność przełożenia ich na osiągane cele.
4. Oferujemy:
- umowę o pracę (pełen etat);
- stabilne, długofalowe zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji;
- miłą atmosferę w pracy;
- szkolenia podnoszące kwalifikacje;
- pakiet benefitów pracowniczych m.in. dofinansowanie wypoczynku, karty Multisport; opieki medycznej;
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
5. Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny.
6. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 15.09.2024 r. e-mailem na adres: ekosystem@ekosystem.wroc.pl, przesłać do siedziby Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław lub złożyć osobiście w siedzibie, z dopiskiem „Oferta na stanowisko Specjalista/Specjalistka ds. komunikacji społecznej i współpracy z mediami – rzecznik prasowy”.
7. Inne informacje:
Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Niespełnienie któregokolwiek warunku wymienionego w „wymaganiach niezbędnych” powoduje odrzucenie oferty.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone. Ekosystem Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz prawo do ewentualnego niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
Klauzula informacyjna dla kandydatów RODO