Wrocław, dnia 02.07.2015 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław, województwo dolnośląskie, tel. 071 75-86-900, faks 071 75-86-922.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekosystem.wroc.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Drukowanie materiałów informacyjnych oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest drukowanie materiałów informacyjnych oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego:
1) Zadanie nr 1:
a) książeczka dla dzieci pt. Zuzia porządkuje świat – druk i dostawa 15000 szt.,
b) książeczka dla dzieci pt. Adaś pomaga dziadkowi – druk i dostawa 15000 szt.,
2) Zadanie nr 2:
a) ulotka dla mieszkańca pt. Obowiązki właścicieli nieruchomości – druk i dostawa 10000 szt.,
b) ulotka dla mieszkańca pt. Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie Gminy Wrocław – druk i dostawa 5000 szt.,
3) Zadanie nr 3 – plakaty – druk i dostawa 720 szt.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu zakresu prac podanego w pkt II.1.4).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenia oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenia oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek podany w pkt 1 musi spełniać dowolny Wykonawca składający ofertę wspólną lub wykonawcy łącznie.
3. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, przedkłada:
1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Dokumenty dotyczące w szczególności:
a) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
b) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) Kryteria OCENY OFERT:
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena – 90
2. Termin płatności faktury – 10
IV.3) Zmiana umowy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
1) sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy,
2) zakresu przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami wynikającymi z regulacji prawnych wprowadzonych po dacie zawarcia umowy,
3) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy,
4) sposobu rozliczenia przedmiotu umowy, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
2. Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie.
3. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 i ust. 2 wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Podstawą do zawarcia aneksu są dokumenty (decyzje, protokoły, notatki itp.), z których wynika uzasadnienie dokonanych zmian.
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekosystem.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław, osoba uprawniona do kontaktów: Monika Cander, pok. nr 131 (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2015 godzina 10:30, miejsce: Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23 we Wrocławiu, Sekretariat (pokój nr 106, I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: –
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
IV.4.18) Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu: 02.07.2015.
ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: książeczki dla dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 1:
a) książeczka dla dzieci pt. Zuzia porządkuje świat – druk i dostawa 15 000 szt.,
b) książeczka dla dzieci pt. Adaś pomaga dziadkowi – druk i dostawa 15 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ulotki dla mieszkańca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 2:
a) ulotka dla mieszkańca pt. Obowiązki właścicieli nieruchomości – druk i dostawa 10 000 szt.,
b) ulotka dla mieszkańca pt. Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie Gminy Wrocław – druk i dostawa 5 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: plakaty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 3 – plakaty – druk i dostawa 720 szt. (5 rodzajów po 120 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.