OGŁOSZENIE O PRZETARGU
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, w imieniu i na rzecz której działa Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 75 86 900, e-mail , faks 71 75 86 922. Adres strony internetowej (URL): www.ekosystem.wroc.pl
I.2) KOMUNIKACJA:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia zawierająca warunki przetargu: www.ekosystem.wroc.pl
Oferty należy przesyłać: pisemnie
Adres: Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław, Sekretariat (I piętro)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA EKSPLOATACYJNA INSTALACJI ODGAZOWANIA SKŁADOWISKA ODPADÓW KOMUNALNYCH „MAŚLICE” PRZY UL. KOZIEJ WE WROCŁAWIU.
Numer referencyjny: 22/2016
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
1) pomiar ilości i jakości biogazu w kontenerowej stacji zbiorczej biogazu (w tym pomiar stężenia CH4, CO2, ciśnienia i przepływu), wraz z regulacją zaworów i optymalizacją parametrów biogazu w każdej studni odgazowującej, jeden raz na miesiąc,
2) obsługę eksploatacyjną kontenera ssawy gazowej, analizatora i automatyki,
3) obchód instalacji wraz z oceną stanu technicznego oraz pisemne raportowanie na bieżąco zauważonych usterek, awarii,
4) prowadzenie na bieżąco dziennika eksploatacji instalacji,
5) sporządzanie sprawozdań z monitoringu biogazu na składowisku, spełniającego wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie składowisk odpadów (Dz. U. poz. 523),
6) całodobową gotowość do:
a) podjęcia niezbędnych działań związanych z wymianą zużytych, uszkodzonych elementów instalacji,
b) usunięcia awarii, usterek instalacji w przypadku nagłych zdarzeń losowych, zagrażających życiu i zdrowiu ludzi oraz mogących mieć negatywne oddziaływanie na środowisko naturalne,
c) wymiany zużytych, uszkodzonych elementów instalacji w ciągu 96 godzin od chwili zgłoszenia,
7) przyjęcie zgłoszenia o awarii, usterce instalacji (telefonicznie, e-mail, faxem) od Zamawiającego, działającego za pośrednictwem Ekosystem Sp. z o.o., lub wskazanych przez niego osób. W przypadku awarii, usterki Wykonawca zobowiązany jest do przy-stąpienia i rozpoznania sytuacji awaryjnej w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia lub stwierdzenia przez Wykonawcę, usunięcia awarii, usterki w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia lub stwierdzenia przez Wykonawcę,
8 ) odnowienie farbą odporną na działanie warunków atmosferycznych istniejących oznaczeń na wszystkich głowicach studni odgazowujących,
9) wymianę wykonanych z PE kołnierzy mocujących zawory regulacyjne w stacji zbiorczej biogazu na kołnierze wykonane ze stali,
10) oznakowanie wszystkich głowic studni odgazowujących stosowanymi do tego celu nalepkami informującymi o strefie zagrożenia wybuchem.
II.4) Główny kod CPV: 90.53.00.00-1.
II.5) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) OPIS
III.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
III.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: tak,
Informacja na temat wadium 2 200,00 zł
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
III.2.1) Termin składania ofert:
Data: 09/12/2016, godzina: 10:30,
III.2.2) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).