Wrocław, dnia 06.11.2018 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres: Gmina Wrocław, w imieniu i na rzecz której działa Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 75 86 900, e-mail zamowienia@ekosystem.wroc.pl, faks 71 75 86 922. Adres strony internetowej (URL): www.ekosystem.wroc.pl
I.2) Komunikacja:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia zawierająca warunki przetargu: www.ekosystem.wroc.pl
Oferty należy przesyłać: pisemnie
Adres: Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław, Sekretariat (I piętro)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA EKSPLOATACYJNA INSTALACJI ODGAZOWANIA SKŁADOWISKA ODPADÓW KOMUNALNYCH „MAŚLICE” PRZY UL. KOZIEJ WE WROCŁAWIU
Numer referencyjny: 12/2018
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje:
1) umieszczenie na dwóch szlabanach wjazdowych oraz na tablicach informacyjnych od strony wałów przeciwpowodziowych tablic o treści „Strefa zagrożenia wybuchem 2” zgodnych z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 8 lipca 2010 r. w sprawie minimalnych wymagań, dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, związanych z możliwością wystąpienia w miejscu pracy atmosfery wybuchowej (Dz.U. nr 138 poz. 931),
2) pomiar ilości i jakości biogazu w kontenerowej stacji zbiorczej biogazu (w tym pomiar stężenia CH4, CO2, ciśnienia i przepływu), wraz z regulacją zaworów i optymalizacją parametrów biogazu w każdej studni odgazowującej, jeden raz na miesiąc,
3) obsługę eksploatacyjną kontenera ssawy gazowej, analizatora i automatyki,
4) kontrolę poziomu wody w studni kondensatu znajdującej się przed wejściem do kontenera stacji ssąco-tłoczącej i jej wypompowywanie w razie zaistnienia takiej potrzeby,
5) obchód instalacji wraz z oceną stanu technicznego oraz pisemne raportowanie na bieżąco zauważonych usterek, awarii,
6) prowadzenie na bieżąco dziennika eksploatacji instalacji przekazanego przez Zamawiającego, w którym należy prowadzić zapisy ruchowe pracy pochodni zawierające: datę kontroli, liczbę godzin pracy, ciśnienie przed i za zaworem automatycznym, wydajność oraz czynności naprawcze i konserwatorskie,
7) sporządzanie sprawozdań z monitoringu biogazu na składowisku, spełniającego wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie składowisk odpadów (Dz.U. poz. 523),
8.) całodobową gotowość do:
a) podjęcia niezbędnych działań związanych z wymianą zużytych, uszkodzonych elementów instalacji,
b) usunięcia awarii, usterek instalacji w przypadku nagłych zdarzeń losowych, zagrażających życiu i zdrowiu ludzi oraz mogących mieć negatywne oddziaływanie na środowisko naturalne,
c) wymiany zużytych, uszkodzonych elementów instalacji w ciągu 96 godzin od chwili zgłoszenia,
9) przyjęcie zgłoszenia o awarii, usterce instalacji (telefonicznie, e-mail, faxem) od Zamawiającego, działającego za pośrednictwem Ekosystem Sp. z o.o., lub wskazanych przez niego osób. W przypadku awarii, usterki Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia i rozpoznania sytuacji awaryjnej w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia lub stwierdzenia przez Wykonawcę, usunięcia awarii, usterki w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia lub stwierdzenia przez Wykonawcę,
10) zapewnienie bieżącego utrzymania czystości wewnątrz kontenerów, w których zainstalowane są urządzenia służące do odgazowania składowiska.
II.4) Główny kod CPV: 90530000-1.
II.5) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
data rozpoczęcia: 01/01/2019 data zakończenia: 31/12/2019
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Opis
III.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
III.2) Informacje administracyjne
III.2.1) Termin składania ofert:
Data: 15/11/2018, godzina: 10:30,
III.2.2) Termin otwarcia ofert:
Data: 15/11/2018, godzina: 11:00,
III.2.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).