Biuletyn Informacji Publicznej

Praca – Specjalista w dziale Zamówień Publicznych i Umów

Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

Miejsce pracy: Wrocław.

Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Przewidywany termin zatrudnienia: III kwartał 2025 r.

 

Główne zadania wykonywane na stanowisku:

  1. przygotowanie dokumentów i przeprowadzanie procedury udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą Pzp” na podstawie zaakceptowanych do realizacji wniosków o udzielenie zamówienia publicznego,
  2. sporządzanie planu zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane na podstawie planów/informacji otrzymanych z poszczególnych komórek merytorycznych/ organizacyjnych spółki oraz zamieszczanie go na stronie internetowej spółki;
  3. prowadzenie rejestru zleceń i zamówień pod kątem ponoszonych wydatków ;
  4. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z realizowanymi postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych;
  5. prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości, w tym sporządzenie i przekazanie do Urzędu Zamówień Publicznych rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych;
  6. prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie zamówień publicznych;
  7. prowadzenie rejestru zamówień publicznych;
  8. opracowywanie projektów umów w zakresie realizowanych zakupów dostaw i usług, do których nie stosuje się ustawy Pzp oraz aneksów do tych umów;
  9. prowadzenie nadzoru formalno-prawnego nad zawieranymi umowami;
  10. prowadzenie rejestru wszystkich umów w tym zawieranych w wyniku przeprowadzonych procedur o udzielenie zamówień publicznych.

 

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne lub prawnicze;
  • 3 letni staż pracy w zamówieniach publicznych po stronie Zamawiającego;
  • wysoki poziom kreatywności i samodzielności;
  • doskonałe umiejętności organizacyjne, komunikacyjne oraz pracy w zespole;
  • sumienność i zaangażowanie oraz wysoki poziom kultury osobistej;
  • znajomość obsługi platform przetargowych;
  • doświadczenie w przeprowadzaniu postępowań powyżej progu unijnego zgodnie z ustawą PZP;
  • doświadczenie w przygotowanie projektów umów w tym umów do których nie stosuje się ustawy PZP.

 

 

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w konferencjach branżowych, seminariach, szkoleniach;
  • udział w bieżących projektach, możliwość wprowadzania nowych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań;
  • dofinansowanie wypoczynku;
  • dofinansowanie zajęć sportowych – Benefit Multisport oraz ubezpieczenia medycznego;
  • przyjazne, nastawione na współpracę środowisko pracy.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV

 

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 04.08.2025 r. e-mailem na adres: zamowienia@ekosystem.wroc.pl, przesłać do siedziby Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław lub złożyć osobiście w siedzibie, z dopiskiem „Oferta na stanowisko Specjalista ds. zamówień publicznych i umów”.

 

Inne informacje:

  • Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Niespełnienie któregokolwiek warunku wymienionego w „wymaganiach niezbędnych” powoduje odrzucenie oferty.
  • Oferty odrzucone zostaną zniszczone. Ekosystem Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz prawo do ewentualnego niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.
  • Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.

Klauzula informacyjna dla kandydatów RODO