Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
Miejsce pracy: Wrocław.
Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Przewidywany termin zatrudnienia: III kwartał 2025 r.
Główne zadania wykonywane na stanowisku:
- przygotowanie dokumentów i przeprowadzanie procedury udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą Pzp” na podstawie zaakceptowanych do realizacji wniosków o udzielenie zamówienia publicznego,
- sporządzanie planu zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane na podstawie planów/informacji otrzymanych z poszczególnych komórek merytorycznych/ organizacyjnych spółki oraz zamieszczanie go na stronie internetowej spółki;
- prowadzenie rejestru zleceń i zamówień pod kątem ponoszonych wydatków ;
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z realizowanymi postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych;
- prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości, w tym sporządzenie i przekazanie do Urzędu Zamówień Publicznych rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych;
- prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie zamówień publicznych;
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych;
- opracowywanie projektów umów w zakresie realizowanych zakupów dostaw i usług, do których nie stosuje się ustawy Pzp oraz aneksów do tych umów;
- prowadzenie nadzoru formalno-prawnego nad zawieranymi umowami;
- prowadzenie rejestru wszystkich umów w tym zawieranych w wyniku przeprowadzonych procedur o udzielenie zamówień publicznych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne lub prawnicze;
- 3 letni staż pracy w zamówieniach publicznych po stronie Zamawiającego;
- wysoki poziom kreatywności i samodzielności;
- doskonałe umiejętności organizacyjne, komunikacyjne oraz pracy w zespole;
- sumienność i zaangażowanie oraz wysoki poziom kultury osobistej;
- znajomość obsługi platform przetargowych;
- doświadczenie w przeprowadzaniu postępowań powyżej progu unijnego zgodnie z ustawą PZP;
- doświadczenie w przygotowanie projektów umów w tym umów do których nie stosuje się ustawy PZP.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w konferencjach branżowych, seminariach, szkoleniach;
- udział w bieżących projektach, możliwość wprowadzania nowych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań;
- dofinansowanie wypoczynku;
- dofinansowanie zajęć sportowych – Benefit Multisport oraz ubezpieczenia medycznego;
- przyjazne, nastawione na współpracę środowisko pracy.
Wymagane dokumenty:
- CV
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 04.08.2025 r. e-mailem na adres: zamowienia@ekosystem.wroc.pl, przesłać do siedziby Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław lub złożyć osobiście w siedzibie, z dopiskiem „Oferta na stanowisko Specjalista ds. zamówień publicznych i umów”.
Inne informacje:
- Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Niespełnienie któregokolwiek warunku wymienionego w „wymaganiach niezbędnych” powoduje odrzucenie oferty.
- Oferty odrzucone zostaną zniszczone. Ekosystem Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz prawo do ewentualnego niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.
- Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.