Biuletyn Informacji Publicznej

Praca – Specjalista ds. PSZOK i sprawozdawczości

Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • Miejsce pracy: Wrocław.
  • Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie oraz praca w terenie.
  • Przewidywany termin zatrudnienia: II kwartał 2025 r.

 

Główne zadania wykonywane na stanowisku:

  • weryfikacja sprawozdań kwartalnych i rocznych dotyczących poziomów przygotowania do ponownego użycia i recyklingu odpadów komunalnych, poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji oraz poziomów składowania odpadów komunalnych,
  • analiza wniosków o udostępnienie informacji publicznej oraz informacji o środowisku, opracowywanie danych oraz udzielanie odpowiedzi,
  • bieżące monitorowanie strumienia odpadów trafiającego do PSZOK-ów zgodnie z regulaminami i posiadanymi decyzjami,
  • monitorowanie sposobu zagospodarowania zebranych w PSZOK odpadów,
  • prowadzenie ewidencji w systemie BDO,
  • organizacja odbioru transportu i zagospodarowania odpadów z PSZOK,
  • wystawianie i rozliczanie faktur za zebrane odpady w PSZOK,
  • sporządzanie i składanie sprawozdań rocznych do Prezydenta Wrocławia, Marszałka Województwa Dolnośląskiego i GUS.

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, odnawialnych źródeł energii i gospodarki odpadami lub pokrewne,
  • znajomość przepisów związanych z gospodarką odpadami, w tym szczególnie rozporządzeń dotyczących poziomów przygotowania do ponownego użycia i recyklingu odpadów komunalnych oraz poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji,
  • bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel,
  • prawo jazdy kat. B (czynne),
  • umiejętność pracy w zespole i zdolności analityczne,
  • samodzielność, dokładność i sumienność.

 

Mile widziane:

  • umiejętność prowadzenia ewidencji w systemie BDO,
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie,
  • wiedza w zakresie pozyskiwania decyzji na zbieranie odpadów oraz decyzji środowiskowych,
  • doświadczenie w branży gospodarki odpadami bądź w jednostkach administracji publicznej realizujących zadania z zakresu gospodarki odpadami.

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w konferencjach branżowych,
  • udział w bieżących projektach, możliwość wprowadzania nowych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
  • dofinansowanie wypoczynku, paczki na święta,
  • dofinansowanie zajęć sportowych – Benefit MultiSport,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia medycznego i ochrony na życie,
  • przyjazne, nastawione na współpracę środowisko pracy.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny.

 

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 21.05.2025 r. e-mailem na adres: alicja.wilczynska@ekosystem.wroc.pl, przesłać do siedziby Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław lub złożyć osobiście w siedzibie, z dopiskiem „Oferta na stanowisko Specjalista ds. PSZOK i sprawozdawczości”.

 

Inne informacje:

Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Niespełnienie warunku wymienionego w „wymaganiach niezbędnych” spowoduje odrzucenie oferty. Oferty odrzucone zostaną zniszczone. Ekosystem Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz prawo do ewentualnego niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.

Klauzula informacyjna dla kandydatów RODO