Specjalista ds. PSZOK i sprawozdawczości w Dziale Gospodarki Odpadami
1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
Miejsce pracy: Wrocław.
Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie oraz praca w terenie.
Przewidywany termin zatrudnienia: III kwartał 2024 r.
2. Główne zadania wykonywane na stanowisku:
- nadzór i kontrola realizacji przez wykonawców umów oraz zleconych zadań,
- koordynowanie prac nad zawieraniem i rozliczanie umów z odbiorcami odpadów z PSZOK-ów,
- bieżące monitorowanie strumienia odpadów trafiającego do PSZOK-ów zgodnie z regulaminami i posiadanymi decyzjami,
- monitorowanie sposobu zagospodarowania zebranych w PSZOK odpadów,
- nadzór nad tworzeniem i weryfikacją istniejących decyzji na zbieranie oraz przetwarzanie odpadów oraz tworzenie załączników do ww. dokumentów w zakresie funkcjonowania PSZOK,
- prowadzenie ewidencji w systemie BDO,
- organizacja odbioru transportu i zagospodarowania odpadów z PSZOK,
- wystawianie i rozliczanie faktur za zebrane odpady w PSZOK,
- koordynowanie weryfikacji miesięcznych sprawozdań, dyspozycji i zleceń interwencyjnych,
- prowadzenie czynności związanych z zabezpieczeniem roszczeń z tytułu szkód powstałych w środowisku,
- koordynowanie prac nad sporządzaniem i składaniem sprawozdań rocznych do Prezydenta Wrocławia, Marszałka Województwa Dolnośląskiego i GUS,
- nadzorowanie umów związanych z obiektami PSZOK, w tym m.in. na ochronę obiektów, ogrzewanie, dostawę wody, naprawę i konserwację, usługi elektryczne i inne,
- nadzór nad pracownikami PSZOK-ów,
- sporządzanie grafików pracy dla osób obsługujących PSZOK-i.
3. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe z zakresu Ochrony Środowiska, Inżynierii Środowiska, Odnawialnych źródeł energii i gospodarki odpadami lub pokrewne,
- doświadczenie w branży gospodarki odpadami bądź jednostkach administracji publicznej realizujących zadania z zakresu gospodarki odpadami,
- znajomość przepisów związanych z gospodarką odpadami,
- bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności MS Excel,
- umiejętność zarządzania, koordynowania, delegowania zadań oraz ich egzekwowania,
- samodzielność, dokładność i sumienność,
- umiejętność pracy w zespole i zdolności analityczne,
- prawo jazdy kat. B (czynne).
4. Mile widziane:
- praktyczna wiedza w zakresie pozyskiwania decyzji na zbieranie, przetwarzanie odpadów oraz decyzji środowiskowych,
- umiejętność prowadzenia ewidencji w systemie BDO.
5. Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość awansu na stanowisko Koordynatora,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w konferencjach branżowych,
- udział w bieżących projektach, możliwość wprowadzania nowych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
- dofinansowanie wypoczynku, paczki na święta,
- dofinansowanie zajęć sportowych – Benefit Multisport,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia medycznego i ochrony na życie,
- przyjazne, nastawione na współpracę środowisko pracy.
6. Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny.
7. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 15.08.2024 r. e-mailem na adres: mariola.spurek@ekosystem.wroc.pl, przesłać do siedziby Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław lub złożyć osobiście w siedzibie, z dopiskiem „Oferta na stanowisko Specjalista ds. PSZOK i sprawozdawczości w Dziale Gospodarki Odpadami”.
8. Inne informacje:
Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Niespełnienie któregokolwiek warunku wymienionego w „wymaganiach niezbędnych” powoduje odrzucenie oferty.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone. Ekosystem Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz prawo do ewentualnego niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.