Biuletyn Informacji Publicznej

Praca – Specjalista ds. likwidacji szkód i utrzymania czystości

Planowane zatrudnienie- sierpień  2025

 

Główne zadania wykonywane na stanowisku:

  • kompleksowa obsługa spraw w zakresie likwidacji szkód,
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach wniosków odszkodowawczych dot. całorocznego utrzymania czystości i porządku na terenie Wrocławia,
  • weryfikacja złożonych wniosków oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia szkody,
  • bezpośredni kontakt z osobami składającymi wnioski odszkodowawcze – udzielanie informacji, wyjaśnień i wsparcia w zakresie wymaganych dokumentów,
  • przygotowywanie dokumentacji wymaganej przez ubezpieczyciela,
  • współpraca z osobami trzecimi, jednostkami  gminnymi i poza gminnymi i komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego, organami administracji publicznej, organizacjami zewnętrznymi,
  • współpraca z ubezpieczycielem w zakresie weryfikacji roszczeń i ustalania wysokości odszkodowań,
  • przygotowywanie danych, raportów, prezentacji, analiz statystycznych,
  • prowadzenie rejestrów, zestawień, sprawozdań oraz gromadzenie informacji do planów, sprawozdań i raportów,
  • prowadzenie zestawień zgłoszonych szkód i analiza powtarzających się zdarzeń w celu zapobiegania przyszłym incydentom,
  • prowadzenie korespondencji w sprawach wynikających z zakresu czynności,
  • analiza podstaw prawnych odpowiedzialności gminy w sprawach odszkodowawczych oraz udział w przygotowywaniu dokumentów do ewentualnych postępowań sądowych,
  • sporządzanie korespondencji i dokumentacji niezbędnej do ewentualnych postępowań sądowych z udziałem Gminy Wrocław,
  • nadzór nad realizacją umów na całoroczne utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy,
  • zlecanie, nadzorowanie i rozliczanie usług związanych z utrzymaniem czystości,
  • udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu postępowań przetargowych,
  • aktualizacja wykazów objętych umowami na utrzymanie czystości, w tym ustalanie zakresu zimowego utrzymania jezdni,
  • weryfikacja prowadzonych spraw, w tym również w terenie,
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe lub średnie z min. 3 letnim doświadczeniem w pracy administracyjnej,
  • znajomość zagadnień związanych z likwidacją szkód,
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
  • wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne i umiejętność pracy zespołowej,
  • znajomość Regulaminu Utrzymania Czystości i porządku na terenie Wrocławia,
  • bardzo dobra znajomość MS Office,
  • dokładność, rzetelność i sumienność,
  • czynne prawo jazdy kat. B

 

Mile widziane:

  • doświadczenie w zakresie likwidacji szkód,
  • znajomość topografii miasta Wrocławia,
  • doświadczenie w zakresie zamówień publicznych i postępowań przetargowych

 

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w konferencjach branżowych,
  • udział w bieżących projektach, możliwość wprowadzania nowych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
  • dofinansowanie wypoczynku, paczki na święta,
  • dofinansowanie zajęć sportowych – Benefit Multisport,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia medycznego i ochrony na życie,
  • przyjazne, nastawione na współpracę środowisko pracy.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV,

 

 

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 31.07.2025  r. e-mailem na adres: kariera@ekosystem.wroc.pl, przesłać do siedziby Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław lub złożyć osobiście w siedzibie, z dopiskiem „Specjalista ds. likwidacji szkód i utrzymania czystości”.

 

Inne informacje:

Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Niespełnienie któregokolwiek warunku wymienionego w „wymaganiach niezbędnych” powoduje odrzucenie oferty.

Oferty odrzucone zostaną zniszczone. Ekosystem Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz prawo do ewentualnego niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.

Klauzula informacyjna dla kandydatów RODO